محل تبلیغات شما

وقتی بعضی ازمابه روزهای مدرسه خود فکر می کنیم،لبخندی فوراً برچهره ما می نشیند. زیرا خاطره دوستی ها، معلمان ودرس هایمان را به یاد می آوریم. 

بررسی هانشان می دهد وقتی معلمان ودانش آموزان ازمدرسه لذت ببرند، بهترعمل می کنند. دانش آموزان شادتر بهتر یاد می گیرند ومعلمان شاد وسالم تر به تدریس بهتر می پردازند. اگربخواهیم مدارس رابه مکانی شاد برای آموزش و یادگیری تبدیل کنیم باید 5 عامل زیر را اجرایی نماییم :

داشتن هدف

انجام کارهایی که احساس می کنیم واقعاً ارزش دارد می تواند انگیزه بخش باشد و مارادرمواقع دشوارحفظ نماید. شادترین مدارس غالباً ازاهداف بسیارواضحی برخوردارهستند. کادرآموزشی می داند که کارهرروزشان چیست ودانش آموزان هم می دانند که هرروز باید چه کاری انجام دهند. هنگامی که کل جامعه مدرسه دارای یک هدف مشترک است، حتی می توان ازموانع به ظاهر غیرقابل عبور نیزعبور کرد. 

پروفسور ریچارد لابارد ، متخصص خوشبختی می گوید" جامعۀ بدون احساس هدف مشترک نمی تواند شکوفا شود." این بدان معناست که مدارس شاد بادبان خود را در یک مسیر توافق شده قرار می دهند وسپس همه هدایت کشتی به آن سمت است. افق و دریاهای بی پروا.

.

عوامل ایجاد شادی در مدرسه از منظر صاحب‌ نظران خارجی

راهکارهای مناسب جهت شاداب سازی مدارس

چارچوبی برای مدارس شاد

شاد ,مدارس ,مدرسه ,یک ,آموزان ,مشترک ,ودانش آموزان ,یاد می ,هدف مشترک ,توان ازموانع ,ازموانع به

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروش عمده روغن نباتی